CONTABILITATE

Povestea mea

carieraDin anul 2000 am o experienta in domeniul consultantei financiare, fiscale si de management, din care in ultimii aproape zece ani am fost director financiar si manager responsabil de operational si strategie in cadrul unei companii multinationale, prezente pe piata din Romania.

Este vorba despre Timac Agro Romania, o companie cu o cifra de afaceri pe plan local de peste 30 de milioane de euro si cu peste 100 de angajati, care activeaza in agribusiness.
La Timac, m-am ocupat de zona financiara, de cea operationala si de cea strategica.

Am lucrat in Romania, dar am coordonat financiar si strategic mai multe proiecte in tari din regiunea noastra, precum Turcia, Grecia, Republica Moldova si Ucraina.

Echipa

Ioana Arsenie – Managing
Partner si Trusted Advisor

Ioana este un profesionist care se concentreaza pe rezultate
obtinute cu o echipa eficienta. Familia si dezvoltarea personala sunt
preocupari permanente ale Ioanei.

Anca Licar – Contabil

Anca va absolvi in curand Facultatea de Management la USAMV si are ca obiectiv sa capete cat mai multe competente in acest job. Este ambitioasa si perseverenta.

Claudia Hurjui – Contabil Senior
Claudia lucreaza in contabilitate de mai bine de 20 de ani si cunoaste in profunzime tehnica si principiile contabile si fiscale.


 

De ce noi ?

Suntem o echipa de contabilitate mobila, in serviciul antreprenorilor.

Ne diferentiem prin faptul ca FACEM CONTABILITATEA SA LUCREZE PENTRU AFACEREA
DVS !

Valorile noastre:

  • integritate
  • profesionalism
  • proactivitate
  • eficienta
  • educatie

Suntem pentru dvs daca doriti sa:

  • eficientizati afacerea pe care o conduceti, pornind de la organizarea
    catre business a contabilitatii.
  • aveti nevoie de un serviciu holistic, care sa acopere zonele de
    salarizare, fiscalitate, juridic.
  • doriti sa intelegeti cifrele si cadrul legal in care operati si sa
    puteti astfel sa luati cele mai bune decizii.
  • doriti sa implementam impreuna un sistem de raportare, buget, plan de
    trezorerie.

Nu suntem pentru dvs daca:

  • transparenta nu este o valoare pentru dvs
  • va asteptati sa executam deciziile dvs incorecte dpdv legal
  • nu aveti timp sa va vedeti cu noi, macar o data pe luna
  • nu intelegeti ca este important sa discutati cu noi despre tranzactiile
    speciale si nu numai, inainte de a lua decizii care sa va puna in risc.

Cum lucram

Va vom acompania in demersul de eficientizare si dezvoltare a afacerii dvs.

Va vom sprijini in eficientizarea functiei financiare: evaluare contabilitate, optimizare fiscala, buget si cash-flow, alte operatiuni
(salarizare,etc).

Vom organiza contabilitatea asa incat sa serveasca dezvoltarea afacerii.

In plus, intotdeauna suntem atenti la constructia unui buget adecvat,luand in calcul interventii limitate, dar cu impact si timpi de lucru eficient
distribuiti.

Ioana ARSENIE logo OKOFERTA CONTABILITATEA LUCREAZA PENTRU
ANTREPRENORI

  • contabilitate primara (contabil “de inchiriat”) – suntem prezenti la sediul dvs 1-2
    ori/saptamana si ne asiguram ca toate actele sunt corecte si la zi
  • evidenta contabila – lunar, realizam procesarea documentelor contabile, inchiderea de luna,
    balanta de verificare
  • asistenta contabila – intervenim lunar (sau mai des) la sediu dvs pentru a face verificarile
    necesare si pune viza “expert contabil” pe balanta de verificare
  • salarizare – contracte de munca, revisal, stat salarii
  • taxe: declaratii fiscale si consiliere / optimizare fiscala.

Oferta noastra este adresata in principal, dar nu se limiteaza la
companiile antreprenoriale si antreprenori, care au realizat sau planuiesc
o dezvoltare rapida si care constientizeaza importanta unui serviciu
financiar-contabilitate performant.