CORPORATII

Povestea mea

corporatiiEchipa noastra de consultanta in management este multidisciplinara, avand in componenta deopotriva experti in management, strategie, fiscalitate, financiar, resurse umane si coaching si este condusa de Ioana Arsenie, un consultant senior expert in management financiar si strategic.

De-a lungul ultimilor 16 ani, Ioana Arsenie a creat si condus echipe si a construit parteneriate si aliante necesare pentru succesul misiunilor ei.  Ioana este expert contabil din anul 2004, membru ACCA din 2010 si vorbeste curent limbile franceza si engleza.

Cum lucram

Plecam de la obiectivul sau problema identificata de managementul dumneavoastra. Analizam si stabilim impreuna cu beneficiarii cauzele problemei. Agream impreuna modalitatile cele mai eficiente de inlaturare a acestor cauze.

Mai departe, vom propune un plan de actiune si analizam beneficiile, costurile si riscurile asociate. Intervenim punctual in implementarea solutiilor si asiguram monitorizarea permanenta a procesului, inclusiv dupa incheierea etapei de implementare, pe o perioada de comun acord agreata prin contract. Metoda noastra se bazeaza pe cooperarea cu echipele si directorii, pentru a evita pe cat posibil situatiile in care decizia este impusa „obligat fortat”.

De ce astfel?

Pentru ca in atatia ani de practica am constat ca daca angajatii, dar, mai ales, managerii nu sunt implicati in procesul de transformare si nu-l sustin, ajung in cele din urma sa-l saboteze si, implicit, sa saboteze trecerea companiei la urmatorul nivel de crestere.

Prin cooperare si coeziune, ne asiguram de succesul proiectului, dar si de realizarea acestuia la parametri optimi (timp, bani, resurse alocate). In plus, intotdeauna suntem atenti la constructia unui buget adecvat,  luand in calcul interventii limitate, dar cu impact si timpi de lucru eficient distribuiti.


OFERTA DE CONSULTANTA PENTRU CORPORATII

Din experienta noastra, principalele blocaje in dezvoltarea sustenabila a corporatiilor sunt:

  • Structurile administrative foarte complexe, necorelate si ineficiente;
  • Bugete de cheltuieli fixe si variabile, in crestere, dar nu in linie cu cresterea performantei;
  • Angajati si echipe nealiniati la strategie si la valorile organizatiei, cu motivatii, productivitate si proactivitate scazute. Indicatori de performanta care nu genereaza rezultatele dorite;
  • Control scazut asupra patrimoniului;
  • Nealiniere intre Strategie si Operatiuni;
  • Un management al riscului inexistent si/sau neperformant;
  • Lipsa unui reflex pentru continua optimizare legala, fiscala, financiara.

Lista aceasta este cu siguranta departe de a fi completa.

Va propunem sa lucram alaturi de directorii dumneavoastra, pentru realizarea obiectivelor de afaceri pe care le aveti, respectiv cresterea rezultatelor financiare, a performantei angajatilor si a guvernantei din cadrul corporatiei pe care o reprezentati. Daca doriti sa programam o prima intrevedere ca sa ne cunoasteti mai bine si sa vedeti daca suntem acel partener strategic pe care-l cautati, va rugam sa ne scrieti AICI 

Fara a fi limitate la aceasta lista, enumeram in continuare cateva proiecte pe care vi le propunem:

Aliniere strategica in operatiuni:
Asistam si contribuim activ la implementarea strategiei de crestere in afacerea dumneavoastra, prin abordarea integrata a proceselor din companie/grup de companii, optimizarea rolurilor si a resurselor, definirea indicatorilor de performanta si coordonarea directorilor, a departamentelor si echipelor pentru implementarea planului de actiune stabilit impreuna cu dumneavoastra. 

Livrabile:

  • Planificarea etapelor de parcurs, cu identificarea obiectivelor concrete pe termen scurt/mediu;
  • Re/Definirea structurii, a rolurilor si obiectivelor din cadrul departamentelor suport (financiar, resurse umane, IT, administrativ, operatiuni, marketing, PR;
  • Re/Definirea proceselor din departamente si interdepartamentale, pe baza principiului simplitatii si al eficientei;
  • Rapoarte periodice asupra implementarii strategiei in operatiuni, cu plan de corectie daca este necesar;
  • Urmarirea rezultatelor, adaptarea organizatiei, a modului de lucru la schimbarile ce apar pe termen mediu si lung.
Evaluarea si imbunatatirea performantei directorului si a echipei:

Acordam asistenta si contribuim activ in evaluarea si re/organizarea unui departament suport: departamentului financiar, a celui de resurse umane, IT, administrativ, operatiuni, marketing PR, din cadrul companiei dumneavoastra.

 Livrabile:

  • Planificarea etapelor de parcurs, cu identificarea obiectivelor concrete pe termen scurt/mediu;
  • Evaluarea performantei directorului si a echipei;
  • Re/Definirea structurii, a rolurilor si obiectivelor din cadrul departamentului respectiv. Fise de post, indicatori de performanta;
  • Re/Definirea proceselor din departament si interdepartamentale pe baza principiului simplitatii si al eficientei;
  • Manual de proceduri si metode de lucru pentru activitatile de baza, diagrama de inlocuire;
  • Plan de dezvoltare pentru director si echipa;
  • Training pentru departamente si/sau individual;
  • Raport periodic asupra rezultatelor, evaluarea performantei proceselor si a echipei, recomandari pentru situatii noi sau exceptionale.
Pregatirea directorului financiar, a directorului de operatiuni si/sau a directorului de dezvoltare a afacerii:

Acordam asistenta si contribuim activ in evaluarea si dezvoltarea directorului din compania dvs. Oferim coaching, pentru a provoca iesirea din zona de confort si a identifica perspective noi, a (re)defini potentialul, identificand impreuna blocajele si limitele.

Livrabile:

  • Raport de evaluare competente tehnice si abilitati de management;
  • Plan de actiune cu indicatori de performanta;
  • Coaching sau training pentru dezvoltarea competentelor tehnice si a abilitatilor de management;
  • Rapoarte de evaluare periodica;
  • Asistenta pe termen mediu/lung pentru consolidarea cunostintelor transferate si coaching sau training pentru a face fata cu succes unor situatii noi sau exceptionale.
Consultanta in management strategic:

Consolidam/Construim si contribuim la o buna integrare a competentelor financiare, de management si de business. Acordam consultanta pentru a stabili modul optim de lucru si asteptarile rezonabile ale antreprenorului si/sau directorului general de la directorul financiar, directorul de operatiuni si/ sau directorul de dezvoltare a afacerii etc.

Livrabile:

  • Evaluare si plan de dezvoltare a managementului, agreat impreuna cu dumneavoastra;
  • Coaching sau training pentru realizarea planului de dezvoltare;
  • Asistenta pe termen mediu/lung pentru consolidarea si dezvoltarea afacerii dumneavoastra.
Managementul riscului:

Contribuim la formalizarea unui proces prin care se identifica si evalueaza permanent riscurile afacerii dumneavoastra, cu identificarea de masuri necesare si aplicate pentru dezvoltarea in securitate a afacerii dumneavoastra, cu investitie optima si costuri minime in situatii de criza/exceptie.

Livrabile:

  • Plan de proiect, pregatire Manager de Proiect (in etapa initiala sau la final);
  • Registru de riscuri (impact, probabilitate, masuri/metoda de tratare a riscurilor principale);
  • Adaptarea organizatiei (echipe, procese, activitati) pentru a include in activitatea de zi cu zi acest proces de gestiune si tratare a riscurilor;
  • Rapoarte periodice de evaluare;
  • Asistenta pe termen mediu/lung pentru Managerul de Proiect.
Asistenta la implementarea si optimizarea sistemelor informatice financiar-contabile si de gestiune:

Asistam si contribuim activ la procesul de identificare si decizie asupra celei mai bune solutii informatice pentru afacerea dvs, dar si in etapele de implementare, training si follow-up dupa implementare, garantand astfel eficienta si succesul proiectului.

Livrabile:

  • Raport initial de evaluare;
  • Plan de proiect si indicatori de performanta;
  • Asistenta in relatia cu furnizorul de solutii informatice;
  • Training Manager de Proiect;
  • Asistenta la implementare si dupa implementare;
  • Rapoarte periodice.
Revizuire contabila, fiscala si salarizare:

Asistam si contribuim activ la dezvoltarea in securitate a afacerii dvs, prin interventii punctuale sau permanente cu obiectivul de a verifica legalitatea si corectitudinea raportarii rezultatelor financiare, pentru optimizarea rezultatelor fiscale si respectarea legislatiei in vigoare. 

Livrabile:

  • Raport initial de evaluare, pentru tema/perioada supuse revizuirii;
  • Plan de proiect;
  • Asistenta pentru implementarea recomandarilor agreate impreuna cu dumneavoastra. Training pentru angajatul/angajatii dumneavoastra;
  • Raport final;
  • Asistenta si consultanta pe termen mediu si/sau lung, permanenta sau la cerere.


Oferta noastra este adresata in principal, dar nu se limiteaza la companiile multinationale si la cele antreprenoriale, care au realizat sau planuiesc o dezvoltare rapida si care constientizeaza nevoia de a primi suport pentru management strategic si financiar de la o echipa de profesionisti, pentru a se asigura ca dezvoltarea afacerii se face in conditii optime, in securitate si cu riscuri cunoscute si asumate, prin echipe si directori performanti.